De core values van TextUp Copywriting zijn, uiteraard, copywriting, maar
▼
ook seo en proof reading.
Ik spits me voornamelijk toe op technische materies. Mijn passie is het 'vernederlandsen' van technische materies zodat de grootste leek begrijpt waarover het gaat en de tekst voor iedereen aangenaam leest.
Klanten kunnen pas bij je kopen als:
- Ze weten dat je bestaat (know)
- Je hen een aantrekkelijk aanbod doet (like) maar om dat aantrekkelijk aanbod te kunnen doen, moet men uiteraard begrijpen waarover het gaat én interesse hebben voor dat aanbod. Met begrijpelijke, toegankelijke taal heb je alvast een cruciale stap gezet om je aanbod onweerstaanbaar te maken.
- Als hetgeen je te vertellen hebt bovendien foutloos geschreven is, hou je je professioneel imago hoog (trust).
Heb je jezelf, bij het lezen van slordige content, ook al afgevraagd: "Oei, als hij/zij het product of dienst even zorgvuldig behandelt als de teksten..." Vermijd dit en dubbelcheck alle content alvorens deze de wijde wereld wordt ingestuurd!
Daarom ben ik naar copywriter ook jouw kritisch oog voor het nalezen van naslagwerk, scripties, websiteteksten of eender welke content. Hou je professioneel imago hoog door feilloos geschreven content de wereld in de sturen.
▲